E-poe www.emmaandtheo.ee (edaspidi e-pood) omanik on Emma and Theo OÜ (registrikood 12142633, KMKR number EE101633596), asukohaga Vardi tee 19a, Viimsi, Eesti.
 

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

  • Müügitingimused kehtivad e-poest kaupade ostmisel.
  • E-poes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde.
  • Toodete hinnad on Eurodes ja sisaldavad käibemaksu 22%.
  • Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.
  • Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist.
  • Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
  • Teave kauba kohta on esitatud e-poes vahetult kauba juures.

Tellimuse vormistamine

Tellimuse tegemiseks vali meelepärane toode/tooted ja lisa need ostukorvi. Ostukorvis saad tooteid lisada ja eemaldada. Tellimuse vormistamiseks vali „Telli“ Seejärel palume sisestada tellija andmed, valida tarneviis ja makseviis. Soorita makse vastavalt valitud makseviisile. Tellimus on sooritatud pärast tasumisele kuuluva summa laekumist e-poe arveldusarvele. Tellimuse kinnitus saadetakse e-posti teel.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 3 tööpäeva jooksul teate saatmisest.

Toodete eest tasumine

Kauba eest tasumisel on võimalik kasutada erinevaid võimalusi:

1. Võimalus tasuda kauba eest pangalingi kaudu (Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop)
2. Võimalus tasuda kauba eest krediitkaardiga turvalises maksekeskkonnas. Kaardiandmete küsimisel kasutatakse SSLi, MasterCard SecureCode, Verified by Visa lahendust.
3. Kõikide eelnimetatud makseviiside kaudu saab kauba eest tasuda vaid Eurodes (EUR).

 Tellimuse täitmisega hakatakse tegelema alates hetkest, kui kogu arvel näidatud summa on laekunud e-poe arvelduskontole.

Toodete tarnimine

Toote tarnimiseks pakub Emma and Theo erinevaid võimalusi:
Itella SmartPost pakiautomaat, Omniva pakiautomaat või võimalust ise kaubale järgi tulla. Tarne kiirus sõltub tarnet pakkuva teenusepakkuja tingimustest.

Ostja on kohustatud enne tellimuse sooritamist kontrollima esitatavate kontaktandmete õigsust vältimaks viivitusi ja arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel. E-pood ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud ostja poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.

Üldjuhul postitab e-pood paki 1-2 tööpäeva jooksul.

Eestisisesed saadetised jõuavad reeglina ostja määratud sihtpunkti 2-7 tööpäeva jooksul.  

Järeltellitav või eritellimusel valmiv toode tarnitakse vastavalt kokkuleppel müüjaga.

Säästa keskkonda ja lase pakendid ümber töödelda. Pakendid saab tasuta ära anda. Omale sobiva asukoha leiad siit: www.kuhuviia.ee

Kauba tagastamine

Kui kauba kättesaamisel selgub, et kaup ei vasta ostja ootustele või kaup ei sobi, siis on ostjal õigus kaupa tagastada 14 päeva jooksul alates kättesaamisest. Tagastamisele kuuluv kaup peab olema originaalpakendis, siltidega ja kasutamata. Tagastatava kauba juurde peab olema lisatud tellija nimi ja tellimuse number.

Kauba saab tasuta tagastada läbi pakiautomaadi, millesse pakk algselt telliti (vaata täpsemat juhist siit). Eelnevalt kokkulepitud ajal võib kauba tagastada ka Emma and Theo esindusse Vardi tee 19a, Viimsis.

Kauba tagastamiseks tuleb ostjal saate e-mail aadressile info@emmaandtheo.ee, kuhu märgitakse ära tellimuse number, tellija nimi ja mis tooted soovitakse tagastada. Soovi korral (ei ole kohustuslik) täidab ostja taganemisavalduse tüüpvormi, mis on leitav siit.

E-pood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

E-pood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui ostja on sõnaselgelt valinud e-poe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea e-pood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

E-poel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Eritellimusel valminud tooted (erimõõdulised ja seeriatoodetest erinevad) tagastamisele ei kuulu! Näiteks, kui teeme toote, mida meil e-poes müügil ei ole.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

Kui ostja transpordiettevõtte käest pakki vastu ei võta või pakki pakiautomaadist välja ei võta või on esitanud tellimuses valed andmed ja pakki ei ole võimalik kätte toimetada, siis jäävad transpordikulud ostja kanda.

Pretensiooni esitamise õigus

E-pood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese aasta jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul e-poe poole, saates e-kirja aadressile info@emmaandtheo.ee.

Puuduse avastamisel peab ostja kasutusele võtma mõistlikud abinõud kauba säilitamiseks ja kaitsmiseks, sh mitte kasutama puudusega kaupa, kui kauba kasutamine halvendab veelgi kauba seisukorda.

E-pood ei vastuta: Ostja süül kauba halvenemise/kahjustumise eest, puuduste eest, mis on tekkinud kauba mittekorrapärase kasutamise tagajärjel, kauba normaalse füüsilise kulumise eest tavalise kasutamise korral.

E-pood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale. Kui e-poest ostetud kaubal on puudused, mille eest e-pood vastutab, parandab või asendab e-pood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab e-pood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

E-pood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

E-pood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. e-pood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

E-pood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on e-poe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@emmaandtheo.ee. Kui ostja ja e-pood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada https://komisjon.ee/et. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja e-poe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Euroopa Liidu Tarbijavaidluste lahendamise keskkonna link: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=ET